Doručení zdarma u objednávek nad 500 Kč !
Žádné produkty
Ceny jsou s DPH
Firma Federico Mahora - FM Group, je na českém trhu od roku 2005, ve světě má zastoupení v desítkách zemí. Federico Mahora nabízí srovnatelnou kvalitu parfémů za nesrovnatelně lepší cenu.
Firma Federico Mahora (FM Group) nabízí kvalitní parfémy, nejčastěji s 20% vonných esencí, přičemž samotnými kompozicemi vůní se inspirují u vůní světových značek parfémů.
Ve Federico Mahora, mají marketing ale postavený jinak, nelicencují si světově věhlasná jména celebrit a značek a ceny parfémů tak mohou být výrazně levnější. Výhodou může být i fakt, že v nabídce jsou i některé parfémy, které již "v originální" produkci nejdou sehnat. Federico Mahora je výrobce parfémů stejných nebo podobných vůní jako mají známé, reklamou propagované parfémové firmy, u Federico Mahora ale platíte především za vůni, nikoli za značku a reklamu.
Nakonec vonné esence jsou kupovány ze stejných zdrojů, jako u většiny "značkových vůní". Jde tedy o to namíchat stejnou vůni, jakou znáte z kamenné parfumerie. Lze to přirovnat k receptu na jídlo, někdo to vymyslí, někdo to zkopíruje, někdo to vylepší... Výběr parfémů FM Group je široký, takže si vybere opravdu každý.
Výhodou parfému FM od nás je i jeho čerstvost. Aby se eshopy se značkovými parfémy dostali na výrazně lepší ceny než velké kamenné obchody jako Sephora, ke které se značkové parfémy dostávají většinou v první řadě, skupují často ležáky, objednávají z pochybných zemí, neoficiálních distribucí atd... I přes tyto praktiky s parfémy Federico Mahora dostanete lepší cenu a nejspíše i vyšší parfemaci (20% parfém), žádná toaletní voda s 5%.
Parfém (extrakt) - obsahuje 15 až 30 % vonné parfémové kompozice v koncentrovaném lihu (alkoholu).
Parfémová voda (Eau de Parfum, EdP) - obsahuje 8 až 15 % vonné parfémové kompozice v cca 85-90% lihu.
Toaletní voda (Eau de Toilette, EdT) - obsahuje 4 až 8 % vonné parfémové kompozice v cca 80% lihu.
Kolínská voda (Eau de Cologne, EdC) - obsahuje 3 až 5 % vonné parfémové kompozice v ředěném cca 70% lihu (obsahuje 70 % ethanolu).
FM Group prodává jen parfémy - nižší verze nehledejte. Je tak zaručena i delší výdrž a intenzita vůně.
Vonné noty: růžový pepř, květ pomeranče, hruška, káva, jasmín, vanilka, pačule, cedr.
Vonné noty:bergamot, mango, neroli, mandarinka, grapefruit, fialka, pomerančový květ, ambra, pižmo, cedr, santalové dřevo.
Kombinace lákavých ovocných plodů: bergamot, vlčí bobule a granátové jablko s květinovými tóny leknínu a ibišku. Složení uzavírá fúzi cedrového dřeva a pižma. Optimistická směs připomínající romantické cestování s kapkou nevinného flirtu.Parfém byl vyřazen z nabídky.
Červený rybíz a paprika společně v hravém výbuchu svěžesti. Uvolněné kvítky jasmínu, pivoňky a růže mají velmi rafinovanou formu. Přídavek přírodní sladkosti vůně panna cotta a měkkého pižma s akcentem pačuli. Parfém byl vyřazen z nabídky.
Energie a svůdný mix extrémů: ostré noty grapefruitu, mandarinky a růžového pepře ponořené ve sladké vanilce s nádechem kávy. Ohřáté orientálním aroma bílého pižma. Lehkost dodává květ frangipani a bílá pivoňka. Parfém byl vyřazen z nabídky.
Tajemná směs podmanivých tónů mandarinky, liči, tuberózy, santalového dřeva a svůdného pižma.Parfém byl vyřazen z nabídky.
Produkt není možné objednat, je vyřazen z nabídky výrobce. Nádherně jemné složení lotosových květů, frézie, gardénie a jasmínu posypané okvětními lístky růží.
Produkt není možné objednat, je vyřazen z nabídky výrobce. Skvělé aroma bílých květů s kyselým nádechem citrusů prolomené dřevitými tóny.
Produkt není možné objednat, je vyřazen z nabídky výrobce. Okouzlující a nádherně vzdušné tóny frézie a bílých lotosových květů dynamicky spojené s nestálou vůní granátového jablka.
Produkt není možné objednat, je vyřazen z nabídky výrobce. Svěží a okouzlující aroma liči, vonokvětky, pačuli a kosatce s balzamikovými tóny pižma a ambry.
Produkt není možné objednat, je vyřazen z nabídky výrobce. Azurový vánek vodních tónů a svěžesti citrónu, prohloubený hypnotizující vůní jasmínu, konvalinky a okouzlujícího pižma.