Doručení zdarma u objednávek nad 500 Kč !
Žádné produkty
Ceny jsou s DPH
Firma Federico Mahora - FM Group, je na českém trhu od roku 2005, ve světě má zastoupení v desítkách zemí. Federico Mahora nabízí srovnatelnou kvalitu parfémů za nesrovnatelně lepší cenu.
Firma Federico Mahora (FM Group) nabízí kvalitní parfémy, nejčastěji s 20% vonných esencí, přičemž samotnými kompozicemi vůní se inspirují u vůní světových značek parfémů.
Ve Federico Mahora, mají marketing ale postavený jinak, nelicencují si světově věhlasná jména celebrit a značek a ceny parfémů tak mohou být výrazně levnější. Výhodou může být i fakt, že v nabídce jsou i některé parfémy, které již "v originální" produkci nejdou sehnat. Federico Mahora je výrobce parfémů stejných nebo podobných vůní jako mají známé, reklamou propagované parfémové firmy, u Federico Mahora ale platíte především za vůni, nikoli za značku a reklamu.
Nakonec vonné esence jsou kupovány ze stejných zdrojů, jako u většiny "značkových vůní". Jde tedy o to namíchat stejnou vůni, jakou znáte z kamenné parfumerie. Lze to přirovnat k receptu na jídlo, někdo to vymyslí, někdo to zkopíruje, někdo to vylepší... Výběr parfémů FM Group je široký, takže si vybere opravdu každý.
Výhodou parfému FM od nás je i jeho čerstvost. Aby se eshopy se značkovými parfémy dostali na výrazně lepší ceny než velké kamenné obchody jako Sephora, ke které se značkové parfémy dostávají většinou v první řadě, skupují často ležáky, objednávají z pochybných zemí, neoficiálních distribucí atd... I přes tyto praktiky s parfémy Federico Mahora dostanete lepší cenu a nejspíše i vyšší parfemaci (20% parfém), žádná toaletní voda s 5%.
Parfém (extrakt) - obsahuje 15 až 30 % vonné parfémové kompozice v koncentrovaném lihu (alkoholu).
Parfémová voda (Eau de Parfum, EdP) - obsahuje 8 až 15 % vonné parfémové kompozice v cca 85-90% lihu.
Toaletní voda (Eau de Toilette, EdT) - obsahuje 4 až 8 % vonné parfémové kompozice v cca 80% lihu.
Kolínská voda (Eau de Cologne, EdC) - obsahuje 3 až 5 % vonné parfémové kompozice v ředěném cca 70% lihu (obsahuje 70 % ethanolu).
FM Group prodává jen parfémy - nižší verze nehledejte. Je tak zaručena i delší výdrž a intenzita vůně.
Harmonické spojení frézie, kosatce, mučenky, exotických plodů a bílého cedru.
Lahodná kompozice vynikající originálním spojením esencí sedmikrásky, růže, jasmínu, pižma a pačule.
Orientální směs vonící orchidejí, magnólií a paprikou.
Hitová kompozice jasmínu, bělokvětu, konvalinky a pižma s přídavkem citrusového aroma a tropického dřeva.
Vůně šťavnaté papáji, kiwi a granátového jablka spojená s koketní konvalinkou, ibiškem, orchidejí a ambrou. Parfém byl vyřazen z nabídky.
Esence mládí a energie, jejíž inspirací byly šťavnaté mandarinky a maliny, ale také frézie, fialky, kosatec a santalové dřevo. Parfém byl vyřazen z nabídky.
Žhavé vibrující aroma těch nejkrásnějších růží, rybízu a jahod.
Provokativní a smyslná kombinace nektarinky, květů pomerančovníku a pižma.
Aroma růže, pačule, ambry, bergamotu a pomeranče zdůrazňuje smyslnou vyzrálost.
Svůdné aroma plodů vonodřevu, lékořice čínské, ambry, mandloně a jasmínu.
Žhavá a smělá vůně tropického ovoce s lehkým náznakem kořenitosti červeného rybízu, bramboříku a pižma.Parfém byl vyřazen z nabídky.